Deze maand is de nieuwe campagne ‘Op het recht vertrouwen’ van start gegaan. Juridisch dienstverlener ARAG wil mensen zo meer bewust maken van de meerwaarde van het afsluiten van een rechtsbijstandverzekering. Wisecrackers, onderdeel van ons House of Communication, was verantwoordelijk voor zowel de mediastrategie, als -uitvoering.
De campagne, bedacht door reclamebureau Opennow, vergroot de urgentie voor het afsluiten van een rechtsbijstandsverzekering door in te zoomen op relevante en herkenbare levensgebeurtenissen. Met impactvolle beelden waarbij ARAG de doelgroep empowert om sterker in deze live events te staan mochten er potentiële conflicten optreden.
Jessica Klugkist, Corporate Communications Manager bij ARAG: “Daarnaast laten we ook graag zien dat ARAG een empathische verzekeraar is die met je meedenkt. We proberen een nieuwe vaste associatie te kweken tussen juridische hulp en ARAG. Als je in een juridisch conflict terecht komt, pak je bij wijze van spreken je smartphone uit de zak en bel je met de juristen van ARAG. Lager kunnen we de drempel niet leggen.”
De nieuwe campagne ging eerst van start op OOH, radio & online en vanaf 20 september zijn ook video’s te zien via diverse kanalen.
Bureau: Opennow
Productiemaatschappij: Studio Studio
Regie: Lars Brink & Joost Biesheuvel
Postproductie: The Compound
Edit: Moo Flamman
Muziek & audio: Public Audio
Mediabureau: Wisecrackers
Verantwoordelijk bij ARAG: Evert Franken & Jessica Klugkist