Trots zijn wij op onze groep en op onze internationale collega’s! Serviceplan Group beleefde een succesvolle week tijdens de Cannes Lions International Festival of Creativity.
De week begon met een Gold Lion in Outdoor voor Netflix ‘The Art of Stealing’, een opvallende guerilla stijl-campagne in Polen rondom de serie ‘Lupin’. Op dinsdag won Serviceplan Duitsland een Grand Prix en drie Gold Lions voor PENNY ‘The Wish' in Film Craft. Deze campagnefilm werd gecreëerd voor de Duitse discount-supermarktketen Penny. Een prachtige, menselijke campagnefilm die draait om de liefde van een moeder voor haar zoon die worstelt tijdens de pandemie. De week sloot vrijdagavond af met de onderscheiding 'Independent Network of the Year' voor Serviceplan Group en ‘Craft Agency of the Year’ voor Serviceplan Duitsland. Ook was er een tweede plaats ‘Independent Agency of the Year’ voor Serviceplan Duitsland. Tot slot werd er een Titanium Leeuw uitgereikt aan Serviceplan Innovatie en Serviceplan Korea voor Dot Pad.
Serviceplan Group CEO Florian Haller: “Cannes Lions is de wereldwijde benchmark voor creatieve uitmuntendheid, dus het is geweldig dat Serviceplan Group is uitgeroepen tot Onafhankelijk Netwerk van het Jaar en het meest bekroonde jaar op Cannes meemaakt in onze meer dan 50-jarige geschiedenis. Ik ben zo trots op iedereen binnen de Groep die zo hard gewerkt om de moeilijke pandemische jaren door te komen, en ik ben heel blij dat we hebben gewonnen voor werk van onze bureaus in drie verschillende continenten voor een breed scala aan expertise.”