HORNBACH Breng leven in je tuin

HORNBACH en Mediaplus lanceren opwindende campagne

Vurig vrijende slakken, duizendpoten, kevers en libellen… Beelden van vrijende insecten krijg je niet meer van je netvlies. Ze zetten je aan het denken. En dat is precies wat Hornbach wil bereiken met haar nieuwe voorjaarscampagne, ‘Breng leven in je tuin’.   

De voorjaarscampagne is op 4 maart gestart en omvat een tv- en radiocommercial, online video, social media en bioscoopreclame. In Out of Home is de campagne onder meer langs snelwegen te zien op masten met 2D-insecten. Station Beurs in Rotterdam zal vanaf 18 maart volledig worden overgenomen door vrijende insecten. De campagne wordt instore doorvertaald met activiteiten zoals een XL-insectenmemoryspel, het maken van insectenhotels en tuinadviesdagen over het vergroenen van je tuin. Samen met ons zusterbureau Serviceplan heeft Mediaplus een grote bijdrage geleverd aan deze crossmediale campagne.  

Bekijk de campagne hier: www.hornbach.nl/leven

Contact

Lise Donkersloot

Lise Donkersloot

Media & Communication Manager

+31613360612