Mediaplus Nederland vlnr: Menno Westinga, Lise Donkersloot, Roos van Hooff, Ramon Kragtwijk
Menno

Mediaplus maakt House of Communication in Nederland compleet

Grootste onafhankelijke Europese bureaugroep breidt haar diensten uit in Nederland.

 

Amsterdam, 14 augustus 2019: Serviceplan Group, de grootste onafhankelijke bureaugroep in Europa, breidt haar diensten in Nederland uit. Met de start van Mediaplus Nederland verenigt Serviceplan Group alle merk-, communicatie- en mediadiensten onder één dak in Amsterdam.

Door naast Serviceplan Nederland nu ook Mediaplus in Nederland te starten, worden de disciplines merk, creatie en media geïntegreerd onder de House of Communication visie van de Serviceplan Group. Ongeveer een jaar geleden is besloten tot deze uitbreiding en vanaf dat moment is er achter de schermen hard gewerkt, zegt Menno Westinga, managing director Mediaplus. Samen met Ramon Kragtwijk, commercial director, is een team gevormd met ervaren mensen. Mensen die hun sporen hebben verdiend in verschillende disciplines van strategie, creatie, data, media tot en met public relations. Alle gangbare mediatools zijn beschikbaar en de exploitanten en uitgevers zijn geïnformeerd in de afgelopen maanden. De eerste geïntegreerde campagnes zijn gestart en wij zijn klaar voor de toekomst, aldus Westinga. In nauwe samenwerking met het kantoor in Brussel vormt Amsterdam de vertegenwoordiging in de Benelux van de internationale bureaugroep.

HORNBACH kiest voor Mediaplus

Vanuit de klant denken. Wat heeft een organisatie of merk nodig, welke creatie past en welke drager kan die creatie het best verspreiden? Spreekt de boodschap aan en past de boodschap bij de identiteit van de klant? Alles moet elkaar versterken. Deze werkwijze spreekt aan, want naast Uniekaas, de Duitse online broker Flatex, heeft nu ook Hornbach Nederland besloten om vanaf 1 oktober samen te werken met Mediaplus Nederland.

Think global, act local

Door de combinatie van grote internationale slagkracht en lokaal onafhankelijk ondernemerschap ziet Kragtwijk grote kansen voor zowel nationale als internationale merken in de sterk veranderende bureauwereld. Een House of Communication met volledige integratie van data, strategie, content, media en creatie, uitgevoerd door professionals binnen hun vakgebied, zorgt voor Media met een Plus, aldus Kragtwijk.

Over de Serviceplan Group en de House of Communication-visie

Al sinds 1970 werkt Serviceplan Group met overtuiging aan volledig geïntegreerde communicatieoplossingen. Het House of Communication bestaat uit Serviceplan, Mediaplus, Plan.net, Mediascale en Solutions. Innovatie en geïntegreerde communicatieoplossingen worden vanuit één huis gevormd de behoefte van de klant. Met meer dan 4.100 medewerkers, verspreid over 38 locaties, is Serviceplan Group dagelijks op zoek naar de beste en meest innovatieve oplossingen voor haar klanten. Het internationale klantenbestand bestaat o.a. uit Amazon, BMW, Beck’s, Burger King, Danone, Hornbach, L’Oréal en Metro. Buiten Europa heeft Serviceplan Group ook vestigingen in Australië, China, India, Japan, Zuid-Korea, Midden-Oosten, Noord- en Zuid-Amerika en Rusland.

Contact

Menno Westinga

Menno Westinga

Managing Director

+31612137179