Capri-Sun - Nederland

Capri-Sun

Digitale communicatie voor ouders

Capri Sun - Nederland Capri Sun - Nederland
  • Categorie

    Digital
  • Branche

    FMCG
  • Klanten

    Capri-Sun

Het bekende frisdrankmerk, in de opvallende verpakking, vroeg ons in Nederland met name ouders te bereiken met de boodschap dat er geen kleurstoffen, smaakstoffen en conserveermiddelen in de sapjes zitten.

Capri-Sun is dan wel als merk bekend, maar ouders hebben in hun aankoopoverweging voor frisdranken of sapjes heel veel keuze. Om in dit grote speelveld toch merkvoorkeur te creëren, hebben we een slimme digitale planning ontwikkeld, getarget, van momenten van ontspanning tot aankoop.

Het succes? Door met 3 verschillende video’s meerdere specifieke momenten in te vullen. Dankzij de combinatie van YouTube, social en digital out-of-home hebben we Capri-Sun op verschillende oriëntatiemomenten effectief zichtbaar gemaakt. Van thuis op de bank tot onderweg en vlak voor het bezoek aan de winkel. 

Contact

Lise Donkersloot

Lise Donkersloot

Media & Communication Manager

+31613360612