Uniekaas

Uniekaas

Herlancering van het oudste kaasmerk van Nederland

BMW Venice
  • Categorie

    Smart planning
  • Branche

    FMCG
  • Klanten

    Uniekaas

Voor onze klant Uniekaas begeleiden wij in nauwe samenwerking met creatie de herlancering met een treffende media-aanpak. Uniekaas, het oudste kaasmerk van Nederland, was al een tijdje niet meer zichtbaar in het Nederlandse medialandschap. Het was bovendien zelf ook toe aan een opfrissing.

Na lange tijd van afwezigheid was het vooral belangrijk om de merkwaarden met een passende beeldtaal, via de juiste media zichtbaar te maken. Met televisie, out-of-home en vooral ook online zorgden we voor de ideale mix.

Nadat Design for Business zich had ontfermd over de visual identity, waaronder een geheel nieuwe verpakkingslijn, heeft Serviceplan in nauwe samenwerking met Mediaplus een massa-mediale campagne ontwikkeld. In de campagne spelen typisch Nederlandse kaasgewoontes, zoals het op reis meenemen van broodjes kaas, de hoofdrol. 

De nieuwe website en de eerste POS uitingen zijn inmiddels zichtbaar. De uitrol van de massa-mediale campagne, bestaande uit onder meer TV, OOH, online staat gepland voor september 2019. 

Play
Pause
Sound off
Sound on
Kaas zoals kaas bedoeld is. Met pure liefde en aandacht voor het ambacht, zoals het ruim 60 jaar geleden allemaal begonnen is.

Contact

Lise Donkersloot

Lise Donkersloot

Media & Communication Manager

+31613360612